Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » El nuevu programa d’ayudes al arriendu busca facilitar los trámites y amontar la protección de les persones más vulnerables

El nuevu programa d’ayudes al arriendu busca facilitar los trámites y amontar la protección de les persones más vulnerables

Les ayudes, complementaries a les esistentes a nivel nacional y autonómicu, incorporen per primer vegada a les ONG´s como posibles beneficiaries

La Empresa Municipal de la Vivienda dio a conocer esta mañana al conseyu d’alministración, el borrador del nuevu Programa d’Ayudes al Arriendu, que se abrir d’esta manera a les aportaciones de conseyeros y conseyeres, y para que la so ellaboración caltener xuntes con más de 30 entidaes del tercer sector, según coles distintes árees municipales implicaes nesti proyectu.

Tal que destacó la concejala de Bienestar Social y Derechos, Natalia González, tratar d’un programa “bien trabayáu” nel que se recoyeron aportaciones y pidimientos d’entidaes del tercer sector, y qu’inclúi importantes novedaes, como por casu facilidaes na tramitación o la medría de la protección de les persones más vulnerables.

Les facilidaes na tramitación tán dirixíes, sobremanera, a aquelles persones perceptores del Salariu Social, l’Ingresu Mínimu Vital o dalgún otru tipu d’ayuda familiar, coles mires de que les persones nun tengan que tar una y otra vez presentando la mesma documentación. Coles mesmes, incorporar en tol testu la protección a personar víctimes de trata o d’esplotación sexual, amás de les muyeres víctimes de violencia de xéneru, yá incluyíes anguaño.

Otres de les novedaes que presenta esti programa, según esplicó la xerente de EMVISA, Susana González, ye la incorporación de les ONG’s como posibles beneficiaries de les ayudes al arriendu, siempres y cuando l’arriendu de la vivienda tenga como finalidá’l subarriendo d’habitaciones para persones altamente vulnerables.

Per otru llau, y a pesar de ser una ayuda subsidiaria, personar víctimes de violencia de xéneru o aquélles que los sos ingresos nun superen el 1’5 del IPREM, que solicitaren ayuda estatal y/o autonómica, pero tamién la municipal, van poder optar pola que más-yos convenga. Tal que esplicó la xerente de EMVISA, l’ayuda municipal ye la única de los trés que ye mensual, daqué que dende la empresa municipal tienen comprobáu que ye más beneficiosu para persones en determinaes situaciones, porque evita los desahucios.

Como novedaes tamién s’amonten los ingresos brutos, colo que más persones van poder aportar a estes ayudes; les pensiones alimenticies a favor de menores van dexar de computar como ingresu, hasta los 200 euros; y solamente van comprobase les deldes de la persona solicitante, non de tola unidá de convivencia como hasta agora.

La previsión ye que les conseyeres y conseyeros de EMVISA puedan realizar aportaciones d’equí p’arriba, y que’l nuevu programa sía aprobáu nun conseyu estraordinariu que se va convocar a mediaos del próximu mes d’abril.