Nota de Prensa, 3 de marzu de 2021.
Los primeros vehículos van empezar a circular mañana xueves na L10
Los vehículos disponen d’un sistema híbridu paralelu realizándose la tracción de manera conxunta ente’l motor térmicu y el motor eléctricu.
Cunten con un sistema d’aprovechamientu de la enerxía cinética procedente de les frenaes y deceleraciones que se producen nel autobús, dotáu de condensadores d’alta capacidá, capaz de producir y almacenar la eletricidá necesaria p’alimentar el motor y los sistemes eléctricos y de llume del vehículu.
El motor eléctricu tien xuna potencia de 19 cv (14 kW) y ta diseñáu pa dexar al motor térmicu trabayar con unos requerimientos de potencia menores y con un rangu de trabayu más optimizáu consiguiendo con ello, menores emisiones contaminantes y baxos consumos de combustible.
El motor térmicu de 276 cv (206 kW), cumple cola norma Euro VI D, gracies a l’usu de diverses tecnoloxíes como un sistema d’inyección common rail d’alta presión, sistema de recirculación de gases, sistema de pos tratamientu de gases d’escape, filtru de partícules y sistema de tratamientu químicu por urea.
El conxuntu motor térmicu +motor eléctricu desenvuelven xuna potencia total de 295 cv (220 kW).
El nivel d’emisiones del Citaro Híbrido ye desaxeradamente baxu en comparanza con xeneraciones anteriores, consiguiendo xunas amenorgamientos, con al respective de les llendes impuestes pola norma Euro VI, del 99 % en CO, 96 % n’Hidrocarburos, 83 % en Partícules y un 42 % en NOx.
Debíu al apurra en potencia que realiza’l motor eléctricu del sistema híbridu, el motor térmicu ye más pequenu y produz menos emisiones qu’un diésel estándar pa la mesma potencia, algamando amenorgamientos d’hasta’l 52 % en CO2, del 39 % en Partícules o 3,5 % en CO2 con al respective de estos postreros.
L’autobús dispon de 26 asientos, cuatro d’ellos pa persones con movilidá amenorgada, dos espacios habilitaos pa sielles de ruedes o carrinos de bebi y 82 places de pies, pa una ocupación máxima de 108 places. La carrocería incorporada crez 13,5 cm. Al respective de modelos anteriores. Destaca especialmente, la nueva disposición de les dos places pa sielles de ruedes, dixebraes xuna d’otra y que va dexar xuna meyor movilidá interior nel vehículu. El vehículu tien xuna rampla eléctrica y otra manual. Pal accesu, cunten col novedosu métodu de puertes eléctriques d’apertura amenorgada (tipu metro). Al igual que’l restu de los vehículos de la flota, disponen de sistema d’arrodiyamientu (kneeling), amenorgando cola so activación, l’altor d’accesu al autobús.
Amás de les midíes que yá tán presentes en tola flota de EMTUSA, dispensador de hidrogel, mampara de separación del puestu del conductor, ventanes mainel y claraboyas eléctriques nel techu, estos vehículos disponen d’un sistema de climatización y purificación del aire interior d’alta eficacia y xuna potencia d’hasta 7.500 m3/hora, que dexa xuna tasa de renovación d’aire interior dende les 21 veces/hora hasta les 104 veces/hora.
El sistema de climatización ta diseñáu por que nun esistan zones ensin renovación d’aire y priorizando la entrada del esterior. Tol aire qu’entra nel vehículu, tanto na situación d’aire esterior como na de recirculación del aire interior, pasa por filtros especiales antivirales activos. Estos filtros d’altu rendimientu, disponen de delles capes que peneren los aerosoles más finos y tán trescalaos d’una solución d’ácidu cítrico como axente activu virucida. La capacidá máxima de filtración d’estos filtros ye del 99 %.