Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » González ve “prudente” la llimitación del horariu de terraces y refuga problemes de ‘botellón’ na ciudá

González ve “prudente” la llimitación del horariu de terraces y refuga problemes de ‘botellón’ na ciudá

La rexidora atribúi a qu’hai más xente na ciudá los atascos de tráficu y non pola peatonalización del Muriu

XIXÓN, 10 (EUROPA PRESS)

L’ALCALDESA DE XIXÓN, Ana González (PSOE), llomó de “prudente” l’actuación del Principáu de llindar l’horariu de les terraces hosteleres, que se compensa, según ella con dexar más cantidá y más espaciu para estes.

Ye por ello, que dixo nun compartir la necesidá d’ampliar el so horariu por que nun haya ‘botellones’, como pidió la patronal del sector Otea, “porque equí nun se dan”, aprofió.

González, en declaración a los medios de comunicación dempués de participar nun actu na 64 Feria Internacional d’Amueses d’Asturies (Fidma), na cortil ferial xixonés ‘Luis Adaro’, aportunó en que nun hai un problema de ‘botellón’ nel conceyu, sacantes dalgún casu aislláu que pueda haber.

Consideró, coles mesmes, que nun ye bonu xeneralizar, “nin criminalizar a la población”. Sía que non, aprofió que’l botellón’ nun ta dexáu por Ordenanza municipal dende 2013.

Apuntó, amás, que la xente ye “bien cumplidora” na ciudá, de la que pidió nun estender al restu de conceyos problemes que se dan n’otros, cuando equí nun hai problema de ‘botellón’.

Tocantes a la reivindicación de la patronal hostelero y hotelero, Otea, por que los conceyos empresten ayuda al sector, incidió en que nun se puede dicir que’l Conceyu nun fuera “arrogante” con este.

Como exemplu, punxo’l qu’haya tantes terraces y tan grandes, daqué que foi pa dar sofitu a un sector tan “cutíu” pola crisis sociosanitaria.

ATASCOS DE TRÁFICU

Preguntada sobro si los atascos d’esta pasada fin de selmana puedan atribuyise al zarru del paséu del Muriu o a la peatonalización de l’avenida d’El Molinón, llamó l’atención sobro que ye daqué qu’hai tolos branos, sobremanera n’agostu y especialmente coincidiendo cola Feria d’Amueses y la Selmana Grande.

Ye por ello, que cuntó que lo qu’influyó ye qu’hai más xente y más coches. “Ye la esplicación lóxica”, defendió l’alcaldesa, quien apuntó que, sicasí, va haber qu’esperar al conteo pa comparar con años anteriores.