3 jun (EFE).-
Los informes técnicos del Conceyu de Xixón sobro’l proyectu de construcción d’una estación d’ITV na parroquia rural de Granda son “favorables” pero apunten a la posibilidá de contaminación del suelu polo que’l Consistoriu va pidir informe previu a la dirección xeneral calidable Ambiental y Cambéu Climáticu del Principáu.
“A la vista del conteníu d’esos informes el Conceyu nun podría nun conceder a ITVASA la llicencia que solicita porque taría incumpliendo deliberadamente la llei y poro, prevaricando”, afirmó la concejala d’Urbanismu, Dolores Patón, qu’esplicó que’l Conceyu va quemar un últimu cartuchu” col pidimientu d’esti informe, una y bones una resultancia desfavorable “dexaría tomar otra decisión”.
El director xeneral d’Urbanismu, Gonzalo Canga, afirmó que los técnicos municipales emitieron trés informes: de movilidá, urbanísticu y d’actividaes,
El suelu ta clasificáu pol plan xeneral d’ordenación como urbanu consolidáu con destín predominantemente industrial, polo que ye compatible con una estación d’ITV.
L’informe de movilidá considera que ye “vidable” la implantación de la estación y el volume de tráficu pasaría de 100 vehículos a la hora a 128 vehículo /hora cuando la estación tuviera funcionando.
L’informe d’actividaes apunta a un suelu potencialmente contamináu por una instalación de distribución de combustible pa consumu propiu y per un centru de tresformamientu d’enerxía eléctrica, polo que se va a unviar l’espediente a la dirección xeneral calidable Ambiental por que realice un informe previu.
La concejala d’Urbanismu afirmó que’l Conceyu fixo “tolo que tuvo na so mano” pa solucionar la situación xenerada arriendes de la disconformidá de los vecinos de la parroquia rural de Granda.
“Tamos arreyaos de pies y manos”, aseguró Patón, que pidió al conseyeru d’Industria que reciba a los vecinos que-y lo solicitaron en delles ocasiones.
La conceyala afirmó que l’equipu de gobiernu de Xixón tien de defender a los sos ciudadanos anque signifique dacuando dir un mizcu en contra del Gobiernu del Principáu. EFE