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La Xunta de Gobiernu axudica’l préstamu para inversiones en 2021

La Xunta de Gobiernu, axuntada esta mañana de forma telemática, axudicó a Caxa Rural d’Asturies S.C.C. el contratu del préstamu al llargu plazu, por 20.000.000 euros, destináu a financiar les necesidaes del presupuestu prorrogáu de 2020, por importe global de 20.000.000 euros, con previa apertura de creitu. Esti préstamu, autorizáu pola Conseyería de Facienda del Principáu d’Asturies, quien tien atribuyida tutelar financiera na rexón, va financiar les inversiones para 2021 previstes nel cambéu presupuestariu que se va someter al plenu de mañana. El plazu máximu d’amortización va ser de 10 años, con un periodu de falta dende la firma del contratu hasta’l 31 d’avientu de 2021, y un tipu d’interés de EURIBOR a trés meses más un diferencial de 14 puntos básicos (0,14%).

Tamién s’aprobó’l conveniu de collaboración col Colexu Oficial de Veterinarios del Principáu d’Asturies para’l control de les colonies de gatos en Xixón, con una aportación de 10.000 euros. Tien como oxetivu entamar un sistema pol que los veterinarios inscritos profesionalmente como “Clíniques o Hospitales Veterinarios calidable” del conceyu, interesaos en collaborar d’ente los voluntariamente, comprometer a la esterilización de los gatos caleyeros del conceyu que sían llevaos a los sos respectivos establecimientos veterinarios, mientres la campaña d’esterilización. D’esta miente, el Colexu Oficial de Veterinarios va planiar la intervención de los citaos centros veterinarios adscritos voluntariamente a la campaña. Van Realizar cada esterilización al preciu de 60 euros per machu, y 90 euros per fema, hasta’l fin de la campaña o hasta l’escosamientu del financiamientu total percibida. Esti contratu va tar vixente dende’l día de fecha de la firma del Conveniu al día 31 d’avientu de 2021, o hasta la terminación del presupuestu fitu pa la mesma.

N’otru orde d’asuntos, la Xunta de Gobiernu dio lluz verde al conveniu de collaboración ente’l Conceyu de Xixón y l’empresa Somnium pa la contratación d’una persona, concediendo pa ello xuna subvención de 12.797’82 euros. Enmarcar nel plan d’empléu de collaboración públicu privada 2019-2021, suscritu cola Unión de Comerciantes con un presupuestu de 165.370 euros.

Tres el cambéu de delegaciones nes Conceyalíes d’Área del gobiernu municipal, modificaes el 13 d’abril de 2021, ye necesariu afaer el réxime de delegación de competencies en materia d’actividaes recreatives y espectáculos públicos, distribuyíes nes nueves árees de gobiernu d’Atención a la Ciudadanía, Distritos y Urbanismu, y Seguridá Ciudadana. va dase cuenta d’ello na próxima sesión plenaria y va surtir efectu dende a otru día al de l’adopción del presente alcuerdo, ensin perxuiciu de la preceptiva publicación nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies, nel Boletín Municipal y na web municipal. La Xunta de Gobiernu, nesi sentíu, hai delegáu en Dolores Patón Sabucedo, concejala d’Atención a la Ciudadanía, Distritos y Urbanismu, les siguientes atribuciones y facultaes:

a) Llicencies pa la celebración d’espectáculos públicos y actividaes recreatives. Cuando se trate de les siguientes actividaes de calter estraordinariu:

– Espectáculos cinematográficos.

-Conciertos.

-Festivales musicales.

-Circos.

-Fiestes, verbenas y romeríes.

-Xuegos d’azar.

-Xuegos recreativos.

– Rifes y Tómbolas.

-Conferencies.

-Congresos.

-Esposiciones artístiques y culturales.

-Feries.

b) Ocupaciones temporales de bienes de dominiu públicu que rican, nel so casu, la realización de les actividaes recreatives y espectáculos públicos, señalaes nel apartáu anterior, qu’impliquen la instalación de camión-escenariu, escenarios y carpes de gran tamañu. Dicha autorización nun va amparar la ocupación d’actividaes na vía pública (espacios piatonales non incluyíos nesti apartáu baltes como meses informatives, cartelos, paneles, toneles, etc.) que correspuende autorizar a la Conceyalía de Facienda, Organización municipal y personal, nin la ocupación de víes de circulación que la so autorización correspuende a la Conceyalía de Mediu Ambiente y Movilidá.

c) La xestión de los espedientes sancionadores n’aplicación de disponer la Llei 8/2002 d’Espectáculos públicos y Actividaes recreatives, del Principáu d’Asturies relatives a l’apertura d’establecimientos, locales o instalaciones y la celebración d’espectáculos públicos o actividaes recreatives cuando escarezan de llicencia o autorización o entepasen de les llendes de la mesma, o nun adopten, total o parcialmente, les midíes obligatories de seguridá o salobridá, éstes nun funcionar o lo faigan defectuosamente. Tamién l’apertura d’establecimientos, locales o instalaciones y la celebración d’espectáculos públicos o actividaes recreatives que, entá cuntando cola correspondiente llicencia o autorización, nun adopten, total o parcialmente, les midíes de seguridá o salobridá obligatories o cuando aquélles nun funcionar o lo faigan defectuosamente.

Los espedientes sancionadores de los artículos 26 y 29 de la Llei 8/2002, de 21 d’ochobre, d’Espectáculos Públicos y Actividaes Recreatives del Principáu d’Asturies, correspuenden a la Conceyalía de Participación Ciudadana, Memoria Democrática, Mercaos y Consumu per alcuerdu de la Xunta de Gobiernu Local de 2 de xunetu de 2019. Coles mesmes, los espedientes sancionadores non previstos nos apartaos anteriores correspuende a la Conceyalía de Facienda, Organización municipal y personal per alcuerdu de la Xunta de Gobiernu Local de 25 de xunu de 2019.

Coles mesmes, la Xunta de Gobiernu hai delegáu en José Luis Fernández Fernández, conceyal delegáu de Seguridá Ciudadana, les siguientes atribuciones y facultaes nes siguientes materies:

a) Llicencies pa la celebración d’espectáculos públicos y actividaes recreatives nel ámbitu d’aplicación de la Llei 8/2002, de 21 d’ochobre, d’Espectáculos Públicos y Actividaes Recreatives del Principáu d’Asturies y el Decretu 91/2004, de 11 de payares pol que s’establez el catálogu de los espectáculos públicos, les actividaes recreatives y los establecimientos, locales ya instalaciones públiques nel Principáu d’Asturies nes actividaes d’espectáculos deportivos y espectáculos al campu, (desfiles, cabalgates, etc.).

b) Ocupaciones temporales de bienes de dominiu públicu que rican, nel so casu, la realización de les actividaes recreatives y espectáculos públicos señalaes nel apartáu anterior. Dicha autorización nun va amparar la ocupación d’actividaes na vía pública (espacios piatonales non incluyíos nesti apartáu baltes como meses informatives, cartelos, paneles, toneles, etc.) que correspuende autorizar a la Conceyalía de Facienda, Organización municipal y personal nin la ocupación de víes de circulación que la so autorización correspuende a la Conceyalía de Mediu Ambiente y Movilidá.

Amás, alcordóse delegar los actos d’autorización y disposición de gastos que xenere l’exerciciu de les atribuciones delegaes por esti órganu, según les actuaciones contable y presupuestariu que de talos actos derívense.

La tramitación d’espedientes d’autorización d’espectáculos públicos y actividaes recreatives de calter estraordinariu va realizar por instrucción d’Alcaldía, ensin qu’esti réxime de delegaciones afecte a la vixente (Instrucción 4/2018 publicada nel BOPA de 23 d’ochobre de 2018).

Nos casos d’ausencia, enfermedá o torga que imposibilite al miembru de la Xunta de Gobiernu l’exerciciu de les atribuciones delegaes por esti órganu, les mesmes van ser exercíes pola Alcaldesa o’l conceyal o concejala que lu sustituya por orde de tenencia d’alcaldía.

Per otru llau, aprobóse l’axuste d’añalidaes no relativo a los suministros de gas y de carburantes de los seis meses primeramente previstos a 3 mensualidaes correspondientes al exerciciu 2021 del contratu pa la xestión integral ya intelixente de los servicios enerxéticos, del allumáu públicu, de los edificios y les instalaciones municipales, del esplegue y operación de la rede abierta y interoperable d’internet de les coses y de la innovación de los servicios municipales pal so desenvolvimientu verde y dixital. Estes trés mensualidaes tendríen de conseñase pal exerciciu 2037 con mesmos creitos que los previstos pal 2021, por importe total de 268.887’87 euros. La contratación aprobóse’l 18 d’avientu de 2020, financiada al traviés del Fondu Européu d’Eficiencia Enerxética (FEEE) con una duración de 15 años y un valor envaloráu de 202.433.078,96 euros (IVA escluyíu), afitando un presupuestu base de llicitación de 204.120.021,29 euros, IVA incluyíu, xubiendo ésti a la cantidá de 35.425.788,82 euros.

P’atender a les obligaciones derivaes d’esti contratu conseñárense los creitos necesarios p’atender a 6 mensualidaes correspondientes al exerciciu 2021. Estes prestaciones tienes un plazu d’execución del contratu de 186 meses. Anguaño les ufiertes presentaes atopar en fase de valoración y ta previstu l’entamu del contratu con efectos de 1 de setiembre de 2021, condicionáu a les distintes circunstancies que pudieren derivase mientres el procesu d’axudicación. Considérase necesariu realizar un axuste d’añalidaes correspondiente coles prestaciones relatives al suministru d’enerxía térmica según al caltenimientu de diches instalaciones en visu a lliberar los creitos que se precisen pa la prórroga del contratu pal suministru pa la xestión de la enerxía térmica con suministru combustibles y caltenimientu con garantía total d’instalaciones térmiques del conceyu de Xixón y del patronatu deportivu municipal, con criterios calidable nel empléu y sostenibilidá ambiental, que la so axudicataria ye Veolia Servicio Norte SAU.

Amás, refugóse’l pidimientu formuláu por Entrehielo S.A., empresa titular de la concesión alministrativa pa la instalación del Puestu de Xelaos Nº 10 nel Muriu de San Llorienzo (Quinta Pérgola) mientres les temporaes 201 a 2024, pola que solicita l’arrenunciu a la esplotación de dichu puestu namá pa la temporada 2021. La clausa 19 del Pliegu de Clauses Alministratives Particulares dispon que la execución del contratu va realizar a riesgu y ventura del contratista, salvo nel casu de fuerza mayor, ensin que fueren acreditaes pol solicitante les razones que puedan xustificar el so pidimientu. Foi axudicáu’l 15 de mayu de 2017 nel canon añal ufiertáu de 13.467 euros. Tamién-yos foi axudicáu’l puestu nº4 del Muriu de San Llorienzo, Primer Pérgola, nel canon añal ufiertáu de 8.767 euros, y el 6 de xunu de 2017 la Xunta de Gobiernu yá aceptó l’arrenunciu presentáu pola mesma empresa, declarando, arriendes d’ello, dichu puestu desiertu, y calteniendo el restu del alcuerdu nos sos propios términos.

A lo último, modificóse la composición de la mesa de contratación permanente del Conceyu de Xixón, que va actuar como órganu d’asistencia técnica especializada al órganu de contratación, competente en tolos contratos que celebre esta Entidá Local y sían oxetu d’axudicación por aciu procedimientu abiertu, abiertu simplificáu, acutaos, de diálogu competitivu, de llicitación con negociación y d’asociación pa la innovación y que va quedar integrada polos siguiente miembros:

PRESIDENTE/A:

Titular:

La Xefatura de Serviciu de Planificación y Xestión de Compra Pública

Suplentes:

La Xefatura de la Sección de Contratación

La Xefatura de la Sección de Compres

El/el Técnicu/a de Contratación

Titular de la Dirección d’Área de Patrimoniu y Contratación

VOCALES:

Titular:

El/la titular de l’Asesoría Xurídica

Suplente:

Un/a Lletráu/a Asesor de l’Asesoría Xurídica

Titular:

Titular de la Intervención Xeneral

Suplentes:

Titular de la Viceintervención Xeneral

La Xefatura de la Sección de Fiscalización

Titular:

El Responsable del contratu designáu al efeuto de conformidá colos Pliegos de Clauses alministratives Particulares que rixan la llicitación.

Suplente:

La Xefatura de la Sección o Unidá de la que dependa la supervisión y execución del contratu

SECRETARIU/A:

Titular:

La Xefatura de la Sección de Contratación

Suplentes:

La Xefatura de la Sección de Compres

El/el Técnicu/a de Contratación

Titular de la Dirección d’Área de Patrimoniu y Contratación

Tolos miembros de la Mesa de Contratación Permanente van tener voz y votu, cola salvedá del funcionariu que desempeñe la secretaría de la mesma, que namá va tener voz.

El Presidentes, los Vocales y el Secretariu suplentes van actuar en casu de vacante, ausencia, enfermedá o otra causa llegal que torgue l’asistencia de los titulares.

A les xuntes de la Mesa de Contratación Permanente podrán incorporase, previu alcuerdu de la mesma y a solicitú del so Presidente/a, los funcionarios o asesores especializaos que resulten necesarios, según la naturaleza de los asuntos a tratar, que van actuar con voz, pero ensin votu.

Pa la válida constitución de la Mesa tendrán de tar presentes la mayoría absoluta de los sos miembros y, sía que non, el Presidente, el Secretariu y el Vocal que tenga atribuyíes les funciones correspondientes al asesoramientu xurídicu y al control económicu-presupuestariu del órganu.

La mesa de contratación va axuntase pelo normal los martes y los xueves.

Ensin perxuiciu de les disposiciones conteníes na normativa de regulación de los contratos de les Alministraciones Públiques, dáu’l calter d’órganu colexáu que tien la Mesa de Contratación, serán-y aplicables les normes recoyíes na Sección 3ª del Capítulu II del Títulu Preliminar de la Llei 40/2015, de 1 d’ochobre, de Réxime Xurídicu del Sector Públicu.

Cuando la especialidá de los contratos asina lu aconseye, podrán constituyise meses de contratación singulares y distintes, introduciendo cambeos nos miembros, que van ser les qu’asistan al órganu de contratación na axudicación d’aquellos contratos específicos.