Xixón, 18 mar (EFE).-
El Conceyu de Xixón y la patronal del sector del metal, Femetal, celebraron esti xueves el décimu aniversariu de la instalación de “les letronas”, una reproducción de gran tamañu del logotipu de la ciudá que se convirtió nun símbolu y unu de los llugares más visitaos del conceyu.
Donada por Femetal, la estructura d’una sola pieza metálica realizada pol métodu de oxicorte y pintada con el color coloráu característicu de la marca Xixón” ye xuntu al Elogio del Horizonte, la escultura d’Eduardo Chillida, unu de los sitios escoyíos polos turistes para retratase.
“Ye un bon referente de lo que somos y de lo que queremos ser y representa l’espíritu d’unidá y collaboración de les relaciones del Conceyu con Femetal”, dixo l’alcaldesa, Ana González.
Destacó amás que “les letronas” ganáronse l’apegu” de los vecinos y de los turistes y “nun hai naide que nun se fotografió” con elles.
Acompañada por dirixentes de Femetal y pol diseñador gráficu autor de la obra, Juan Jareño, l’alcaldesa destacó lo “acertao” del diseñu.
Nun ye una escultura sinón una reproducción “de la marca Xixón” única n’España pol so tamañu y por ser ellaborada d’una sola pieza de metal, destacó Jareño.
El vicepresidente de Femetal, Luis Buznego Suárez, espresó’l so deséu de que la pieza, a la que calificó como “un símbolu” de la collaboración ente la organización empresarial y el Conceyu, “perdure munchos años” nel mesmu allugamientu, frente a la see de la entidá xuntu al puertu deportivu. EFE