Xixón, 4 feb (EFE).-
La Xunta de Voceres del Conceyu de Xixón aprobó una declaración institucional con motivu del Día Mundial Contra’l Cáncer, que se celebra’l 4 de febreru, na que se solidariza coles persones que carecen esta enfermedá y comprométese a desaniciar l’impactu que la pandemia de coronavirus ta teniendo nos afectaos.
“La crisis provocada pola pandemia de la covid-19 nun fixo sinón agravar la situación de fraxilidá social y sanitaria de les persones con cáncer y les sos families”, señala la declaración, qu’apunta que’l cáncer ye la segunda causa de muerte a nivel mundial y que se preve que creza más del 30% de nuevos casos para’l 2030.
Nel contestu actual de pandemia les persones con cáncer y les sos families tán viviendo “diversos y severos impactos”, asegura’l testu, que cita l’impactu nel retrasu de tratamientos y pruebes diagnósticas o l’impactu emocional en forma d’ansiedá, mieu a l’andada o soledá ensin deseyar.
Por ello, la Corporación xixonesa amuesa la so solidaridá con toles persones afectaes y declara el so compromisu para contribuyir a responder a les sos necesidaes y desaniciar l’impactu de la pandemia nes sos vides.
El Consistoriu aboga por que llévense a cabu les acciones pertinentes para desaniciar la so situación d’especial vulnerabilidá, según por garantizar, en condiciones de equidad, los derechos de les persones con cáncer y les sos families.
Coles mesmes, manifiesta’l so sofitu a la investigación del cáncer como preséu imprescindible na llucha contra esta enfermedá y tresllada la so reconocencia a toles asociaciones y entidaes que tán acompañando a los afectaos.