Xixón, 07 jul (EFE).- L’alcaldesa de Xixón, Ana González, apeló a la prudencia y a nun festexar nada entá porque inda nun se ganó al coronavirus y si la situación se descontrola, va haber que volver a les restricciones magar que nun ye lo deseable.
“Xugamos la vida de persones”, sollertó l’alcaldesa, qu’afirmó que salir de cañes un día “nun supon nengún quebro na vida” de naide pero carecer sí puede suponelo, polo qu’ante l’aumentu de casos d’infectaos por covid-19 ente la mocedá apeló a la prudencia.
La rexidora alvirtió de que si la situación se descontrola va haber que poner nueves restricciones que naide quier, una y bones lo deseable ye “dar pasos con firmeza” por que cada vez haya menos restricciones y cada unu pueda vivir como quiera.
Según indicó, non puede celebrase la victoria al virus porque “inda nun se consiguió” y a pesar de qu’entiende les celebraciones que se tán llevando a cabu “nun pueden ser agora” y hai que “aguantar” pa poder celebralo.
Por cuenta de que la mayor incidencia de casos dar ente la población nueva, qu’entá nun ta vacunada, llamó a los mayores a protexer a los nuevos transmitiendoles esti mensaxe de prudencia y diciéndo-yos qu’inda non s’acabó” y que “hai qu’aguantar”