Skip to content
Portada » Noticies » El Conceyu busca locales municipales para allugar aules para alumnos de quintu y sestu de Primaria

El Conceyu busca locales municipales para allugar aules para alumnos de quintu y sestu de Primaria

XIXÓN, 26 (EUROPA PRESS)

L’ALCALDESA DE XIXÓN, Ana González (PSOE), avanzó que la Conseyería d’Educación encargólos buscar locales municipales que puedan allugar en condiciones aules para alumnos de quintu y sestu de Primaria.

Asina lo indicó, en declaraciones a los medios de comunicación tres la inauguración de la esposición del fotógrafu irlandés Eamonn Doyle nel Centru de Cultura Antiguu Institutu, referente a la xunta caltenida cola conseyera d’Educación, Carmen Suárez, para encetar la vuelta a los colexos el próximu mes de setiembre y les necesidaes d’espacios.

González esplicó que la Conseyería trabaya sobro ratios de 15 alumnos per aula n’Infantil y Primaria, polo que se precisaría buscar ónde pueden afaese los cursos de quintu y sestu abargana de les escueles, por que tou desenvolver con normalidá, según ella.

La rexidora destacó, nesti sentíu, el compromisu firme” cola educación del Conceyu xixonés, y más nuna situación como la xenerada pola pandemia de la COVID-19. “Tenemos que collaborar toles alministraciones”, señaló.

Coles mesmes, indicó qu’a la fin de la selmana quieren tener una propuesta por que los neños de quintu y sestu de Primaria puedan dir a clase de manera presencial. De primeres, van mirar qué locales municipales tienen abargana y ver cuálos tienen posibilidaes de tener aules, en condiciones “de cierta calidá”, apuntó.

La Conseyería facilitó-yos pa ello les aules que precisa cada colexu. Si con eso non puede cubrir tou, tienen un par de díes alternatives, según l’alcaldesa, quien, a entrugues de los periodistes, aprofió que nun sería escabarriáu qu’unu d’esos espacios fuera’l Centru de Cultura Antiguu Institutu, pola so proximidá al colexu Xovellanos.

González remarcó que ye bien importante que la educación sía presencial, ya que cree que’l contactu físicu ye bien importante, sobremanera el poder vese, anque sía con tolos precuros que son obligaes.

X