Skip to content
Portada » Noticies » Un Muru de colores para los peatones

Un Muru de colores para los peatones

La secretaría del Plenu asegura que la obra cunta cola llegalidá al tratase d’una midida provisional “de mínimos y reversible” venceyada a la crisis sanitaria. Dientro d’un informe que realizó a pidimientu de los grupos municipales de la oposición nel Conceyu de Xixón/Xixón, Inmaculada Fernández Gancedo, asegura que nun hai nengún inconveniente llegal nin urbanístico para la semipeatonalización que se ta desenvolviendo nel Muriu.

Les obres nun modificar elementos esenciales de la configuración actual del paséu y les que se tán realizando na calzada, destinaes al usu y esfrute de el peatones, son fácilmente reversibles en cualquier momentu que se decida. Amás, diches obres son de calter parcial y en nada tienen que ver cola rehabilitación del Muruque se recueye nel PGO. Asume la secretaria dexó claro que les obres en marcha “obedecen a una necesidá coyuntural y a una situación bien específica como ye la del cumplimientu de la normativa sanitaria vixente de distancia social” obligada pola crisis sanitaria de la Covid-19.

Mentanto, , el Muru va mundando la so piel y los operarios peracababen la pintura que va llucir el paséu na zona d’ampliación piatonal. L’oxetivu d’esta actuación ye da-y un aspeutu «más curiosu» qu’afale al so usu como zona de paséu pola ciudadanía. Nesti casu, los llabores de pintura cuerren al cargu de la empresa Norsport, especializada en pavimentos deportivos. Para decorar l’asfaltu optóse precisamente por un material propiu d’esti tipu de cortiles, el ‘slurry’, que se destacar pol so calter antideslizante. Nun se trata puramente d’una pintura, sinón d’un recubrimientu que combina grebos y resines y que va ser afiguráu a lo llargo del paséu en dellos colores.

X