Anunciar esta mañana la concejala de Derechos, Bienestar Social y Educación, Natalia González. La Xunta de Gobiernu local aprobó güei la Política de Responsabilidá Social y Discapacidá, conforme al sellu ‘Bequal’. El so principal oxetivu ye’l de poder emprestar una meyor atención a toles persones pero principalmente a esti colectivu, que supon anguaño un 10% de la población. El proyectu tamién inclúi como oxetivu que’l Conceyu de Xixón llogre’l sellu ‘Bequal’.
Unu de los primeros pasos va ser el de la formación, que va incluyir a los mesmos conceyales y a les persones con puestos directivos y que tengan competencia nesti ámbitu. Amás, tamién se va poner el focu na xestión de personal, coles mires de saber cómo se tán incorporando a persones con discapacidá, qué puestos ocupen, cuántos y cómo pueden promocionar profesionalmente.
Tamién se va trabayar nun analís de 12 edificios municipales. Nesti casu tratar de conocer cómo s’atiende a la ciudadanía, teniendo en cuenta l’accesibilidá a los mesmos pero tamién a nivel sensorial o inclusive nel accesu a les páxines web.
Siguimos trabayando por un Xixón para toes y para toos y nel que queremos que toles persones puedan recibir una bona atención per parte del Conceyu.