Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » EL Conceyu detraerá 54.666 euros de la asignación de los grupos municipales para programes sociales

EL Conceyu detraerá 54.666 euros de la asignación de los grupos municipales para programes sociales

El Conceyu de Xixón detraerá 54.666 euros de la asignación que tienen los grupos municipal y destinar a programes sociales. Esta cantidá corresponder con dos mensualidaes de les cantidaes que reciben los grupos políticos para gastos de funcionamientu.

Tratar d’una de les decisiones adoptaes güei polos voceros municipales, na xunta de la comisión permanente celebrada esta mañana.

Coles mesmes afitóse la fecha del próximu plenu ordinariu, que va ser el miércoles 27 de mayu, nel que se van presentar los primeros cambeos presupuestarios destinaes a programes rellacionaos cola xestión de la crisis del COVID-19.

Per otru parte, el Gobiernu municipal va convocar de manera inmediata’l Conseyu Social de la ciudá, que se va celebrar el próximu llunes 25 de mayu, para informar de toles midíes que s’adoptaron mientres el períodu de crisis, lo mesmo que de aquelles midíes que se van dir poniendo en marcha para recuperar l’actividá económica y l’empléu, tamién para escuchar les opiniones y propuestes de los miembros del Conseyu.

A lo último, los y les voceres municipales alcordaron volver a entamar, a partir de la próxima selmana,  el trabayu de les comisiones municipales, que se van celebrar de manera presencial nel Salón de Plenos.

X