El plenu del Conceyu de Xixón aprobó esti miércoles una declaración institucional na que conderga enérxicamente cualquier discriminación contra les persones LGTBI y los sos derechos fundamentales, incluyida l’enguizamientu al odiu.
La iniciativa, que salió adelantre col únicu “non” de Vox, xuntar a la declaración institucional de la FEMP con motivu del Día Internacional del Arguyu LGTBI y destaca la importancia de tomar midíes concretes para poner fin a la discriminación contra les persones LGTBI.
El plenu manifiesta la so “especial esmolición” énte’l repique del discursu del odiu y encamienta a les instituciones y a la sociedá civil a qu’intensifiquen el so trabayu sobre l’intercambiu de meyores práctiques y refuercen la so cooperación na llucha contra’l racismu, la xenofobia, la homofobia, la transfobia y otres formes d’intolerancia.
La Corporación reconoz la importancia d’arrexuntar datos d’igualdá de tratu arrexuntaos por territorios que dexen midir l’algame total de la desigualdá n’España y formular polítiques significatives para l’aplicación del derechu d’igualdá de la UE de la que sofita toles acciones que promuevan la igualdá de tratu y especialmente les que lluchen contra los estereotipos.
Amás, reconoz el trabayu de les organizaciones de la sociedá civil que trabayen polos derechos de les persones LGTBI y destaca valor de la collaboración coles autoridaes locales para poner fin a cualquier discriminación esistente y siguir impulsáu xunas polítiques públiques igualitaries ya inclusives.
Per otra parte, con motivu del 40º aniversariu de la Federación Española de Conceyos y Provincies (FEMP), la Corporación a aprobáu, cola única oposición de Vox, xuna declaración institucional para reconocer el llabor que desempeñó dende la so nacencia, el 14 de xunu de 1981 en Torremolinos, y estima el llabor a quien asumieron responsabilidaes de Gobiernu na FEMP y dirixieron les sos actuaciones.
A lo último, aprobó, tamién cola única negativa de Vox, xuna declaración pola que’l plenu amuesa la so “esmolición” pol caltenimientu del empléu calidable nel serviciu públicu de Correos y aboga pola cobertoria de los puestos estructurales suprimíos nos centros de Xixón y por asegurar una plantiya abonda para atender les eventualidaes que pudieren producise.
La iniciativa, que se va treslladar al gobiernu y a los grupos parlamentarios del Congresu de los Diputaos, la Sociedá Estatal Correos y Telégrafos, a la Sociedá Estatal de Participaciones Industriales (SEPI), encamienta a les alministraciones y entidaes competentes a garantizar los compromisos de financiamientu que dexen, el correctu desempeñu de la prestación de los servicios postales en Xixón, asegurando la repartida de correspondencia cinco díes a la selmana como manda la Directiva Postal europea.