Xixón, 16 jun (EFE).- El Conceyu de Xixón entamó un procesu para ordenar los recursos humanos municipales, con especial atención a aquellos puestos cubiertos de forma provisional más tiempu de lo legalmente establecíu.
Asina lo afirmó la concejala de Facienda, Marina Pineda, mientres una proposición de Cs, que salió adelantre por unanimidá, para pidir la convocatoria inmediata de les comisiones de serviciu “en situación irregular pola esistencia de 176 puestos a deu”.
En aprobándose xuna enmienda del PSOE, el plenu aprobó presentar antes de fin d’añu un cronograma para la ordenación de los recursos humanos incluyendo tolos procesos pindios tanto para la cobertoria de vacantes como la provisión de puestos, con especial atención a los que contribúin a dotar de mayor estabilidá a la plantiya y priorizando la provisión definitiva d’aquellos puestos cubiertos de forma provisional qu’entepasen los plazos máximos previstos na llei.
La concejala de Facienda afirmó qu’acabar cola provisionalidad de la ocupación de los puestos de trabayu tien de ser parte del tresformamientu municipal, pero alvirtió de que los nomamientos realizaos nun son nin illegales nin irregulares.
Pineda almitió que tres la llegada del PSOE al gobiernu aumentaron los nomamientos provisionales pola aprobación d’una nueva relación de puestos de trabayu (RTP) y el Conceyu yá diseñó xuna fueya de ruta “para clarificar el panorama”.
Según detalló, atropáronse les ufiertes d’empléu públicu de 2016 a 2020, presentóse a la mesa de negociación un calendariu d’execución y un cronograma, aprobáronse les bases específiques de munchos procesos y la previsión ye que se terminen nel primer trimestre de 2022.
El conceyal de Foru Pelayo Barcia defendió qu’esto nun vuelva asoceder, pero alvirtió de qu’estos puestos nun s’asitiaron a “deu”, nin son cargos políticos.