La tarde del miércoles presentamos na Casa del Pueblu’l llibru “La Quiebra del Sistema Nacional de Salú. Xuna oportunidá para un cambéu urxente».
Cuntar cola intervención d’Enrique González Fernández, exgerente de la área sanitaria 3 y autor del llibru, presentáu por Manuel Vallina-Victorero Vázquez, secretariu de Sanidá de l’Agrupación. El Sistema Nacional de Salú a alderique na Casa del Pueblu
Detalláronse, ente otres cuestiones, les grandes esixencies y necesidaes del sistema públicu de salú, tanto n’Asturies como n’España, analizando aspeutos como la crisis sanitaria, les reformes de caláu, les melecines y el papel de médicos y centros d’atención primaria, buscando caminos y planes de meyora, que como compartió l’autor “son munchos y tenemos d’avanzar nes cuatro pilastres fundamentales pa siguir avanzando nello: Públicu, universal, con financiamientu xustu y con equidad”.