Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » Inaugurase la cubierta de la pista deportiva del cuetu Santo Catalina

Inaugurase la cubierta de la pista deportiva del cuetu Santo Catalina

El Conceyu de Xixón inauguró esta mañana la cubierta de la pista polideportiva del cuetu Santo Catalina, utilizada davezu pol Colexu Públicu Honestu *Batalón.

Dase respuesta, d’esta miente, a una histórica reclamación vecinal una y bones la pista escarecía de techu dalgunu y solo podía ser aprovechada con bon tiempu. Amás, tantu’l pavimentu como’l zarramientu taben en mala traza poniendo en riesgu la seguridá de los usuarios y usuaries.

L’Alcaldesa de Xixón, Ana González Rodríguez, señaló, nel actu d’inauguración nel que tuvo presente dicha comunidá educativa, que la cubierta ye una bona metáfora del procesu de cambéu y meyora siguida que vive la ciudá, lo mesmo que de la importancia que tien el ser consciente de les necesidaes de los barrios y el buscar soluciones y respuestes a eses necesidaes.El presupuestu d’axudicación ye de 900.332 euros IVA incluyíu.

El proyectu de la cubierta, redactáu pol serviciu d’arquitectura del Conceyu, buscó la so integración na redolada esistente xenerando’l mínimu impactu visual dende’l mar y dende tierra.La superficie construyida algama los 1041,67 m2 y ta estazada en cuatro zones de cubierta inclinada a dos enagües para asemeyar les edificaciones tradicionales y azorronar el volume. Amás, ta realizada con únicu material, madera, consiguiendo una imaxe de conxuntu. Les obres para la so construcción empezaron el pasáu mes de febreru y remataron a finales del recién mes d’avientu.

X