La Xunta de Gobiernu, axuntada esta mañana de forma telemática, aprobó les bases reguladores del programa Contigo d’anguaño, con una partida que la so cuantía máxima cifrar en 150.000 euros. L’oxetivu d’estes beques d’asistencia ye favorecer la permanencia de persones desemplegaes empadronaes en Xixón n’itinerarios formativos o de práctiques non llaborales y contribuyir a la igualdá d’oportunidaes para ameyorar la empleabilidá de les y los beneficiarios yá que por cuenta de la so situación económica, formativa, grupos d’edá y/o de responsabilidaes familiares tienen mayores dificultaes. Para estes beques d’asistencia establecen dos modalidaes:
- Beques d’asistencia a itinerarios formativos presenciales.
- Beques d’asistencia a itinerarios de práctiques non llaborales (PNL) o a proyectos empobinaos a colectivos específicos.
La cuantía total a percibir en nengún casu va poder algamar nin superar los 3.000 euros per persona y exerciciu presupuestariu. Tampoco podrán llograse beques de la mesma modalidá de forma simultánea nel mesmu periodu temporal y son incompatibles con otres beques que la so finalidá sía la mesma.
Tamién s’aprobó la doceava riola d’ayudes del programa ‘Xixón Reinicia’ por un importe total de 224.335’53 euros. Son 147 ayudes, de les que 98 correspuenden a la llínea 1, esto ye, al caltenimientu del empléu por cuenta ayena, y 49 a la llínea 2, a sufragar los gastos por reapertura de negociu.
Tamién se convocaron dos puestos directivos referíos a la Dirección de la Fundación Municipal de Servicios Sociales, que la so titular presentó’l so arrenunciu por motivos personales, y a la Dirección d’Área de Patrimoniu y Compra Pública, con funciones de supervisión, coordinación ya impulsu de los procesos de xestión, alministración y esplotación de los bienes y derechos del patrimoniu de Xixón, y d’impulsu de los espedientes de contratación del conxuntu de l’alministración municipal de la ciudá. Les persones comenenciudes van poder presentar la solicitú dientro del plazu de 10 díes naturales dende la publicación de les bases de la convocatoria nel Boletín Oficial del Principáu d’Asturies.
N’otru orde d’asuntos, tres el periodu d’información pública entendíu ente’l 30 d’avientu y el 11 de febreru, la Xunta de Gobiernu aprobó definitivamente la ordenanza reguladora del preciu públicu pola entrada y visites empuestes, cesión d’espacios y talleres nel Xardín Botánicu Atlánticu pa la so aplicación mientres l’exerciciu 2021. Nun se presentaron escritos d’allegamientos, poro, l’alcuerdu convertir en definitivu y va dase cuenta de la so aprobación nel próximu Plenu.
Coles mesmes, aprobóse un conveniu cola empresa Ezcurdia 160 pa la contratación d’una persona na categoría d’ayudante de dependienta por un periodu de 12 meses a xornada completa. Trai xuna subvención de 12.797’82 euros y ta enmarcáu nel proyectu Asistente de vientes omnicanal de la Unión de Comerciantes’ del Plan d’Empléu de Collaboración Públicu-Privada 2019-2021 financiáu pol Conceyu.
Per otra parte, la Xunta de Gobiernu dio lluz verde al espediente de contratación del Serviciu d’Arriendu de Camiones y Maquinaria d’Obra con Conductor pa Obres a Realizar con Medios Municipales con Fomentu de la Sostenibilidá Medioambiental. Aprobóse coles mesmes l’apertura del procedimientu d’axudicación, el pliegu de prescripciones técniques, el cuadru de característiques particulares y el modelu de proposición económica qu’hai de rexir na llicitación. La duración del contratu va ser de 18 meses, prorrogables per un añu, con un presupuestu base de llicitación que xube a 1.326.116,38 euros (IVA incluyíu).
Amás, alcordóse someter a información pública, por un plazu d’un mes, la incorporación de GREIP ACTIVOS INMOBILIARIOS, S.L.O. a la Xunta de Compensación del PERI 01, subrogándose nos derechos y obligaciones de l’anterior propietaria, SABADELL REAL TA DEVELOPMENT, según el cambéu de casa de la Xunta de Compensación que s’afita agora en Avda. de Diagonal 654-1ºD, 08034 Barcelona. Una vegada rematáu esti periodu y adoptáu el correspondiente alcuerdu, va dase treslláu al Rexistru de Planiamientu y Xestión Urbanística del Principáu d’Asturies.
A lo último, la Xunta de Gobiernu refugó la solicitú d’ampliación del plazu d’execución de les obres de meyora del carril bici urbanu, axudicaes a Alvargonzález Contrates S.A. La dirección facultativa de la obra considera que los allegamientos presentaos pola empresa’l 3 de febreru, como son la falta de provisores pola pandemia, les baxes temperatures y los altos graos de mugor, nun son razón abonda pa conceder otra ampliación. Yá’l 23 d’avientu de 2020 diose’l vistu bonu a una ampliación de mes y medio por cuenta de los problemes derivaos de la pandemia (retrasos na fabricación y tresporte de materiales per parte de provisores, menores rendimientos na execución de les unidaes d’obra poles midíes de seguridá y baxes o confinamientos temporales de les y el trabayadores) y afitóse entós como nueva fecha de finalización de les obres el 8 de febreru de 2021.