Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » L’alcaldesa, dispuesta a aumentar la vixilancia contra los robos en La Calzada

L’alcaldesa, dispuesta a aumentar la vixilancia contra los robos en La Calzada

Noticia publicada n’El Diariu El Comerciu. Semeya: Juan Carlos Tuero

«Nun ye un gran problema de delincuencia, pero ye un riesgu y tenemos que responder», afirmó en visitando los negocios de la zona oeste

P. SUÁREZ GIJÓN. Xueves, 6 agostu 2020, 00:52

Prometiera una visita y ayeri cumplió cola so palabra. L’alcaldesa, Ana González, allegó a La Calzada pa conocer de primera esquito’l testimoniu de los comerciantes y hosteleros afectaos pola folada de robos de los últimos meses. «Hai una medría de robos de pequena delincuencia. Nun tamos falando d’un gran problema, pero si al mio atracar na cai o nel mio negociu, esto supon un mieu que nun podemos dexar. Ye un riesgu y como ciudá tenemos que responder», afirmó la rexidora al entamu d’un percorríu que lu llevó por dellos de los establecimientos que fueron escenariu de robos nes últimes selmanes, casu de la vinatería Sella, el chigre L’Arcu, la peluquería Argüelles, la xoyería Dama o la cafetería Glupp. «Tamos cola xente honesto que quier trabayar y quier salir alantre. Nun podemos tar n’otru sitiu», señaló González.

La visita oficial de l’alcaldesa llegó apenes una selmana dempués de que’l Conceyu dotara a La Calzada d’un refuerzu de Policía Local. Concretamente, tratar de dos patrulles, una en vez de mañana y otra en vez de tarde, que s’encarguen de controlar y prevenir posibles actos delictivos en locales d’hostelería y comercios. «Teníamos el compromisu d’esplegar la policía de barriu, pero la pandemia tresmanó tou y obligó a la Policía Local a tar n’otros cometíos rellacionaos cola salú pública. Eso nun significa que nun tengamos que dar respuesta a un problema concretu d’un barriu de Xixón», esplicó González, quien s’amosó dispuesta a estudiar un aumentu de la vixilancia nos meses vinientes. «Vamos dir viendo lo que coordinamos cola Policía Nacional. Si hai qu’amontar, vamos amontar», afirmó.

Pela so parte, los comerciantes y hosteleros de la zona oeste treslladaron a l’alcaldesa’l «mieu» y «l’esmolición» que, aseguren, sienten arriendes de los últimos robos. Nesti sentíu, dende la plataforma d’afectaos apurrieron a la rexidora y el so equipu un llistáu de pidimientos pa la meyora de la situación y la reactivación de l’actividá económica nel barriu. Ente elles, destaquen la instauración de la policía de proximidá o policía comuñal, «tal que s’alcordó nel Plenu del Conceyu en febreru de 2019»; ameyorar el llume na avenida de l’Arxentina, «tema que yá comentamos delles vegaes»; instalación de badenes na zona del parque del Cerilleru, «pa evitar los escesos de velocidá» y mayor llimpieza nel barriu, «yá que dende l’entamu del estáu d’alarma abandonóse casi totalmente, tanto en cais como en contenedores de basura».