Xixón, 5 ago (EFE).-
Les instalaciones del Club Hípicu Ástur acueyen dende mañana, xueves, el primeru de los cuatro concursos, dos nacionales trés y cuatro estrelles y dos internacionales de dos estrelles, del Xixón Horse Jumping que se van celebrar mientres toos les fines de selmana del mes d’agostu y nel que la participación media ronda los 200 xinetes y amazones.
Xixón Horse Jumping ye un proyectu ellaboráu pol Conceyu de Xixón en collaboración col club y la Federación Hípica Asturiana para potenciar la hípica na ciudá cola celebración d’un mayor númberu de concursos a lo llargo del branu y que diba rematar con un internacional de cinco estrelles que finalmente foi suspendíu por cuenta de la pandemia d’a COVID-19.
Esti eventu empecipiar en xunetu cola celebración de dos concursos nacionales con una amplia participación qu’agora se ve refrendada nos cuatro d’agostu cuando van tener llugar un total de 48 pruebes amás d’otres 8 para caballos nuevos.
Na xornada de mañana, cola que s’empecipia’l primeru de los concursos nacionales de trés estrelles, tán inscritos 198 xinetes de los cualos, 60 van tomar parte nos cuatro pruebes de caballos nuevos programaes.
El programa d’estos cuatro concursos cunta con delles novedaes como son dos pruebes nocherniegues, la primera l’este próximu sábadu so la modalidá d’eliminatories según la cual los xinetes salen a la pista de dos en dos y pasa a la siguiente ronda’l meyor de dambos, y una segunda’l día 15 denominada “Jump&Drive” na que los participantes realicen un percorríu convencional a caballu y depués otru d’habilidá conduciendo un coche.
Tamién va ser novedá la presencia per primer vegada de dos muyeres como xefes de pista, Isabel Fernández Cañete, que va diseñar el primeru de los dos concursos internacionales, y Elena Boix, que lo fadrá nel segundu.