L’alcaldesa de Xixón, Ana González Rodríguez, despidió l’añu trabayando nes llínees de trabayu que van faer de Xixón la ciudá que queremos nesta nueva década:
–Igualdá: que les nueses polítiques n’igualdá sían tresversales con un plan d’acción que vamos presentar en xineru.
–Inclusión: que naide se quede fuera na nuesa ciudá con un modelu d’intervención social que d’oportunidaes.
–Medioambiente: quiero un Xixón llimpio cola puesta en marcha de la depuradora del este y la modernización de la del oeste. Precisamos, amás, acabar colos arramaos al ríu Piles, menguar la contaminación atmosférica y potenciar la non producción de borrafes.
–Empléu: deseyo siguir impulsando que les empreses de los nuevos sectores instalar na nuesa ciudá y aprovechar el nuesu talentu.
–Convivencia: tenemos de rellacionanos dende’l cuidu y prevenir, asina, la soledá evitando qu’haya persones que cayan en situaciones de vulnerabilidá.
Coles mesmes, La concejala de Facienda y vocera del grupu socialista, Marina Pineda, tamién quixo afitar una serie d’oxetivos para anguaño 2020 pidiendo para xixoneses y xixonesas «más empléu, meyores servicios y una ciudá más llimpia». Sicasí, les principales metes de los socialistes de cara a esti mandáu van ser echar a andar la Depuradora del Este y ver avanzar el Plan de Víes. En palabres de la vocera, «queremos que Xixón vuelva ser referente n’innovación y en polítiques culturales, d’empléu y de servicios sociales. Que recupere la lluz, el color y la música».