Saltar al contenido

Oxetivos para’l 2020

L’alcaldesa de Xixón, Ana González Rodríguez, despidió l’añu trabayando nes llínees de trabayu que van faer de Xixón la ciudá que queremos nesta nueva década:

Igualdá: que les nueses polítiques n’igualdá sían tresversales con un plan d’acción que vamos presentar en xineru.

Inclusión: que naide se quede fuera na nuesa ciudá con un modelu d’intervención social que d’oportunidaes.

Medioambiente: quiero un Xixón llimpio cola puesta en marcha de la depuradora del este y la modernización de la del oeste. Precisamos, amás, acabar colos arramaos al ríu Piles, menguar la contaminación atmosférica y potenciar la non producción de borrafes.

Empléu: deseyo siguir impulsando que les empreses de los nuevos sectores instalar na nuesa ciudá y aprovechar el nuesu talentu.

Convivencia: tenemos de rellacionanos dende’l cuidu y prevenir, asina, la soledá evitando qu’haya persones que cayan en situaciones de vulnerabilidá.

Coles mesmes, La concejala de Facienda y vocera del grupu socialista, Marina Pineda, tamién quixo afitar una serie d’oxetivos para anguaño 2020 pidiendo para xixoneses y xixonesas «más empléu, meyores servicios y una ciudá más llimpia». Sicasí, les principales metes de los socialistes de cara a esti mandáu van ser echar a andar la Depuradora del Este y ver avanzar el Plan de Víes. En palabres de la vocera, «queremos que Xixón vuelva ser referente n’innovación y en polítiques culturales, d’empléu y de servicios sociales. Que recupere la lluz, el color y la música».