Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » “Xixón/Xixón en toles ocasiones”

“Xixón/Xixón en toles ocasiones”

  • Divertia Xixón llanza una campaña nacional dirixida a recuperar a los turistes esti branu.
  • La campaña va desenvolver n’Internet, TV, radio, redes sociales, soportes d’esterior y prensa y revistes y va dirixise a les comunidaes autónomes más cercanes.

“Ye sablera y ye prau / Ye de chigre y de mantel / Ye l’horizonte cercanu / Ye hestoria y ye vanguardia… / ¡Ye mundial! / Xixón/Xixón en toles ocasiones”. Con estos gabitos, y de la mano de Rodrigo Cueves, que tamién apurre la música, Xixón quier asitiase a la cabeza del Norte d’España para atraer al y la turista que busca realcontrara cola ciudá asturiana y siguir calteniendo la imaxe de marca de Xixón/Xixón como un destín curiosu, abiertu, hospitalariu…

La campaña ta dirixida a recuperar l’interés de Xixón ente la xente que quiera faer una escapada o tomase unos díes dempués de que se llevanten les restricciones de movilidá y pensando en caltenela en siguientes folaes, como seronda. La campaña va dir dirixida a mercáu nacional de cercanía: Madrid, Castiella y Llión, Cantabria, Galicia, Navarra y Euskadi. Toles creatividaes realizáronse en castellán, asturianu, gallegu y euskera.

Anguaño, y por cuenta de l’actual situación, na que se va ver llindada la movilidá, la campaña tamién se va dirixir al públicu local: Xixón/Xixón y el restu d’Asturies.

La campaña va llanzar a partir de güei mesmu y va tar activa tol branu, con especial incidencia a finales de xunu y principios de xunetu, momentu nel que se preve que se realicen la mayor parte de les reserves. La campaña reactivaríase de cara a les pontes de seronda.

Rodrigo Cueves y Xixón/Xixón

El compositor ya intérprete asturianu Rodrigo Cueves ye’l protagonista de la campaña. Rodrigo Cueves ye un artista reconocíu tanto dientro como fora d’Asturies. Tresmite, al empar, esa autenticidá y singularidá que reflexa de Xixón/Xixón como destín únicu, singular, estremáu, con una cultura fuerte y de calter, daqué básicu pa la promoción turística. Amás, unifica na so imaxe la visión d’esi Xixón/Xixón qu’avanza, que se abrir a nuevos mundos, modernu, pero siempres respetando les sos tradiciones. Son valores colos que el xixoneses identifíquense. Rodrigo Cueves acomúñase enforma tocantes a valores colo que ye Xixón/Xixón: asturiana, moderna, abierta, atopadiza, creativa, tresgresora, cosmopolita, artística, risondera…

Asina, el nuevu spot amuesa duples de conceutos que se acomuñar a Xixón/Xixón: sablera/prau; horizonte/cercanu; historia/vanguardia; chigre/mantel. Los escenarios son la sablera de San Llorienzo, el Puertu Deportivu, el Xardín Botánicu Atlánticu, la cai de La Mercé, Llaboral Ciudá de la Cultura, Llaboral Centru d’Arte, el Muséu del Pueblu d’Asturies, Llagar Trabanco, el restorán La Salar y l’Aponderamientu del Horizonte, que nun podía faltar nel so 30 aniversariu.

Espardimientu de la campaña

La campaña va distribuyir a nivel nacional en revistes de viaxes, como Viaxes National Geographic, Traveler o Turismu Rural, y en suplementos de viaxes de los diarios nacionales más lleíos (El País y El Mundu). N’esterior, va faese publicidá en metro de Madrid y de Bilbao, se vinilará un tranvía de Bilbao, publicidá nes estaciones de Renfe y moblame urbanu de les principales ciudaes de Madrid, Castiella y Llión, Euskadi, Galicia, Navarra y Cantabria.

La campaña online, que va dir dirixida a eses comunidaes autónomes y a Asturies, va realizar en webs rellacionaes con viaxes, diarios online, otros sites allegaos, en redes sociales (Facebook, Instagram y Youtube) y en plataformes de TV online: mitele y Atresmedia.

A nivel rexonal, la campaña va emitir en TPA, en distintes emisores de radio rexonales, diarios impresos y dixitales (La Nueva España, El Comerciu y La Voz d’Asturies) y moblame urbanu d’Uviéu, Xixón y Avilés.