L’alcaldesa de Xixón apela a la prudencia pese al «desafuego» de dexar el 4+
Xixón, 24 feb (EFE).- L’alcaldesa de Xixón, Ana González, apeló esti miércoles a la prudencia” pese al «desafuego» que supon que Xixón vaya a dexar tras el próximu vienres les restricciones qu’implica la situación de riesgu máximo 4+ como’l zarru… Leer más »L’alcaldesa de Xixón apela a la prudencia pese al «desafuego» de dexar el 4+









