“Tolo que sía aglomeración nun lo vamos faer”, defende l’alcaldesa sobro la cancelación de evento
XIXÓN, 22 Jul. (EUROPA PRESS) – L’alcaldesa de Xixón, Ana González (PSOE), dexó claro esti martes, al respective de la cancelación de evento ocio-culturales y la falta de planes alternativos, que “tolo que sía aglomeración nun lo vamos faer”. “Paeznos… Leer más »“Tolo que sía aglomeración nun lo vamos faer”, defende l’alcaldesa sobro la cancelación de evento









