Saltar al contenido
Portada » Últimas Noticias » “Memories de Tatiana”, cachu vivu de la Rusia soviética

“Memories de Tatiana”, cachu vivu de la Rusia soviética

Ayeri presentamos na Casa del Pueblu, el llibru «Memories de Tatiana» de Jesús Ibáñez.

Jesús Ibáñez (1889-1947), hestóricu militante asturianu, publicó por entregues “Memories de Tatiana” nel diariu socialista Meyora en 1933 (Uviéu); Ibáñez, miembru de la Internacional Colorada en Moscú (1921), reflexa nesta novela la so esperiencia de la vida cotidiana en Rusia ente los años 1925 y 1933; nel momentu de la so publicación la novela yera presentada como un testimoniu de la nueva sociedá socialista que se taba construyendo en Rusia tres la victoriosa revolución bolchevique y quería dar respuesta al interés y la molición que el llectores del diariu, obreros socialistes asturianos, sentíen polo qu’ellí asocedía, na sociedá de los soviets qu’ellos mesmos queríen favorecer quince años más tarde tamién n’Asturies y n’España.

Intervinieron Ana González Rodríguez, alcaldesa de Xixón, quien faló del llibru como un documentu “d’estraordinaria calidá, con un rigor documental fascinante. La memoria histórica ye fundamental como sociedá y ye de toes y toos”. Jesús «Suso» Sanjurjo González, patronu de la Fundación José Barreiro, estimó la invitación yá que “venir a esta casa del pueblu tráime munches alcordances, especialmente de Marcelo García, que tenía grandes semeyances con Jesús Ibáñez”; “Ensin llibertá, ensin democracia, ensin participación ye imposible construyir el socialismu. Eso entender y defendió siempres Jesús Ibáñez”.

Pa rematar, Faustino Álvarez Álvarez, editor del llibru, declaró que “esti llibru ye una novela social, comprometida colos más precisaos. Trespórtanos a una España y una Asturies de fai casi 50 años. Los obreros y les sos families fueron la tema central de la so vida y, por tanto, de la so obra. Ye una parte viva de la nuesa memoria”.

L’actu foi presentáu por Gladys Vicente Arias, secretaria de Memoria Histórica y Llaicidá de l’Agrupación.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *